Veelgestelde vragen

Wanneer worden mijn goederen verzonden?

We verzenden binnen 1-2 dagen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Dit hangt af van of de bestelling internationaal of binnenlands is en het type post dat is gekozen. Hier vind je meer informatie.

Welke rederijen gebruikt u?

Dit hangt af van de verzendoptie die u kiest. We gebruiken DP, DHL, GLS en UPS. Hier vind je meer informatie.

Hoe kan ik de verzending van goederen volgen?

Er wordt automatisch een trackingnummer naar u verzonden wanneer de goederen worden verzonden (LET OP: er is geen trackingnummer voor gratis verzending).

Waar is mijn pakket?

We verzenden de goederen meestal binnen 1-2 dagen na het plaatsen van de bestelling. Na verzending ontvangt u automatisch een melding als er een trackingnummer is (afhankelijk van het type verzending is er geen trackingnummer voor gratis verzending). Zo kunt u altijd zien waar uw goederen zich bevinden. Laat het ons weten als u problemen heeft met het product.

Naar welke landen verzendt u?

Wij verzenden wereldwijd.

Ik heb mijn land niet gevonden bij het kiezen van de levering?

Het is erg moeilijk om de levering voor elk land voor alle producten te specificeren, aangezien de verzendkosten afhankelijk zijn van het gewicht, de lengte en de bestemming. Neem dan contact met ons op, laat me weten welk product je in welke hoeveelheid wilt afnemen en we berekenen graag de kosten en levertijd.

Invoerrechten?

Elk land heeft verschillende tarieven en dat kunnen we niet voor elk land achterhalen.

Ik heb mijn product niet ontvangen?

Gelieve ons te contacteren

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?

Omdat de doorlooptijden van pakketten zo snel zijn (standaard doorlooptijd 1 tot 2 dagen, maar bestellingen worden meestal dezelfde dag verzonden) kan het moeilijk zijn om een bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst. Daarom raden we je aan om ons direct te bellen als je ontdekt dat er iets mis is met je bestelling. We zullen altijd ons best doen om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u nodig heeft. U kunt ons ook schrijven, maar voor de zekerheid raden wij u aan om ons direct te bellen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

U moet naar de link gaan die naar uw e-mail is gestuurd en een retour- of ruilformulier invullen. Of neem contact met ons op via e-mail.

Waar wordt mijn bestelling bezorgd?

Alle bestellingen worden geleverd vanuit Duitsland, 45478 Mülheim an der Ruhr.

BETALING

Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden?

We accepteren PayPal, Visa, MasterCard, Commerzbank

BESTELLEN

Kan ik telefonisch bestellen?

Ja, u kunt telefonisch bestellen. Bel ons op +49 (0) 208 376-298-00 en houd uw bestel- en betalingsgegevens bij de hand.

Hoe veilig is het om online te bestellen?

We gebruiken alleen de veiligste betalingsverwerkingsservices op internet. Als u beveiligingsvragen of opmerkingen heeft, lees dan de beveiligingsprocedures van onze betalingsverwerkers.

Is het veilig om mijn persoonlijke gegevens op te geven bij het bestellen?

Ja, u kunt er 100% zeker van zijn. Naast de standaardmethoden voor gegevensbescherming, gebruiken we aanvullende betaalde applicaties die ervoor zorgen dat uw persoonlijke gegevens niet worden gestolen of gebruikt door andere gebruikers.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

U moet ons zo snel mogelijk schrijven of bellen en ons uw bestelnummer en wijzigingsverzoek doorgeven.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

We raden u aan om op dit internetplatform een account aan te maken waarmee u op elk moment toegang kunt krijgen tot uw bestellingen en hun status kunt zien. Ook voor snelle updates kunt u bij ons terecht.

RETOUREN EN UITWISSELINGEN

Ik wil het product retourneren?

Als u om welke reden dan ook niet helemaal tevreden bent met uw aankoop, kunt u uw aankoop binnen 30 dagen na het plaatsen van uw bestelling retourneren en zullen wij deze zonder verdere vragen accepteren.

Kan ik een product ruilen?

Ga gewoon naar de link die naar uw e-mail is gestuurd en vul het formulier in. Of neem contact met ons op via e-mail.

Wat is uw retour- en ruilbeleid?

U kunt het retour- of ruilbeleid hier bekijken .

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nooit heb ontvangen?

Als er meer dan 3 weken zijn verstreken sinds u uw bestelling heeft geplaatst en u heeft uw goederen niet ontvangen, neem dan contact met ons op en wij zullen uw geld terugstorten.

Wat moet ik doen als ik defecte goederen heb ontvangen?

Neem contact met ons op en geef het ordernummer door en laat ons de foto's van het defecte product zien. Als de goederen echt defect of beschadigd zijn, krijgt u uw geld terug.

PRODUCT

Ik heb het product dat ik zocht niet gevonden?

Schrijf ons per e-mail: ebay@evek.de wat u zoekt (merk, type verhuur, grootte en aantal dat u nodig heeft). Het komt vaak voor dat de goederen op voorraad zijn of op het punt staan te arriveren.

Niet het juiste merk, maat of lengte gevonden?

Schrijf ons per e-mail: ebay@evek.de wat u precies wilt. Als u bijvoorbeeld een niet-standaard lengte nodig heeft, zal het voor ons niet moeilijk zijn om die lengte te wijzigen.

Heeft u alle producten op voorraad?

Nee. De meeste producten zijn op voorraad, maar het is erg moeilijk om alle goederen op voorraad te hebben, daarom zijn sommige producten alleen op aanvraag leverbaar.

Wat is het verschil tussen de goederen in voorraad en de goederen op aanvraag?

Het enige verschil is de levertijd. Wanneer u goederen op aanvraag koopt, moet u meestal 2-3 weken wachten.

Hoe kan ik goederen bestellen?

De procedure is meestal hetzelfde als bij een gewone bestelling (u plaatst goederen in de winkelwagen en plaatst een bestelling). Als het product niet op voorraad is, wij zullen u hierover en de gewijzigde levertijd informeren.

ANDEREN

Hebben ze een groothandelskorting?

Ja, als u een groot aanbod nodig heeft, neem dan contact met ons op en laat het ons weten:
1) Welk materiaal heb je nodig. (Roestvrij staal, aluminium ...)
2) Welke vorm (draad, buis, staaf ...)
3) maat, lengte of gewicht.

Kan ik een certificaat krijgen?

Ja, elk certificaat kost 30 euro.

Wat is uw privacybeleid?

U kunt ons privacybeleid hier vinden .

Hoe neem ik contact op met uw bedrijf als mijn vraag hier niet wordt beantwoord?

- U kunt ons bereiken per e-mail: ebay@evek.de of telefonisch op +49 (0) 208376-298-00