FAQs

Wanneer worden mijn goederen verzonden?

We verzenden binnen 1-2 dagen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Dit hangt af van of het een internationale of binnenlandse bestelling is en welk type post is geselecteerd. Meer informatie vind je hier.

Welke verzendbedrijven gebruiken jullie?

Dit hangt af van de verzendoptie die je kiest. Wij gebruiken DP, DHL, GLS en UPS. Meer informatie vind je hier.

Hoe kan ik de verzending van goederen volgen?

Je ontvangt automatisch een trackingnummer wanneer de goederen worden verzonden (LET OP: er is geen trackingnummer voor gratis verzending).

Waar is mijn pakket?

We verzenden de goederen meestal binnen 1-2 dagen nadat de bestelling is geplaatst. Na verzending ontvang je automatisch een melding als er een trackingnummer beschikbaar is (afhankelijk van het type zending is er geen trackingnummer voor gratis verzending). Dit betekent dat je altijd kunt zien waar je goederen zich bevinden. Als je problemen hebt met het product, laat het ons dan weten.

Naar welke landen verzenden jullie?

We verzenden wereldwijd.

Ik heb mijn land niet gevonden bij het selecteren van de levering?

Het is erg moeilijk om voor alle producten de levering per land te specificeren, omdat de verzendkosten afhankelijk zijn van het gewicht, de lengte en de bestemming. Neem contact met ons op, laat weten welk product je wilt en in welke hoeveelheid en we berekenen graag de kosten en levertijd.

Douanerechten?

Elk land heeft andere douanerechten en we kunnen dit niet voor elk land achterhalen.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen nadat deze is geplaatst?

Omdat de verwerkingstijd van pakketten zo snel is (standaard verwerkingstijd is 1 tot 2 dagen, maar bestellingen worden meestal dezelfde dag verzonden), kan het moeilijk zijn om een bestelling te wijzigen nadat deze is geplaatst. Daarom raden we je aan om ons meteen te bellen als je merkt dat er iets mis is met je bestelling. We zullen altijd ons best doen om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je nodig hebt. Je kunt ons ook schrijven, maar voor de zekerheid raden we je aan om ons meteen te bellen.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren of ruilen?

Je moet naar de link gaan die naar je e-mail is gestuurd en een retour- of omruilformulier invullen. Of neem per e-mail contact met ons op.

Waar wordt mijn bestelling geleverd?

Alle bestellingen worden geleverd vanuit Duitsland, 45478 Mülheim an der Ruhr.

BETALING

Wat zijn mijn betalingsmogelijkheden?

We accepteren PayPal, Visa, MasterCard, Commerzbank

BESTELLEN

Kan ik telefonisch bestellen?

Ja, je kunt telefonisch bestellen. Bel ons op +49(0)208 376-298-00 en houd je bestel- en betaalgegevens bij de hand.

Hoe veilig is het om online te bestellen?

We gebruiken alleen de veiligste betalingsverwerkingsdiensten op internet. Als je vragen of zorgen hebt over de veiligheid, lees dan de veiligheidsmaatregelen van onze betalingsverwerkers.

Is het veilig om mijn persoonlijke gegevens op te geven als ik bestel?

Ja, je kunt 100% veilig zijn. Naast de standaardmethoden voor gegevensbescherming gebruiken we extra betaalde toepassingen om ervoor te zorgen dat je persoonlijke gegevens niet worden gestolen of gebruikt door andere gebruikers.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je moet ons zo snel mogelijk schrijven of bellen en ons je bestelnummer en wijzigingsverzoek doorgeven.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

We raden je aan een account aan te maken op dit internetplatform zodat je op elk moment toegang hebt tot je bestellingen en de status ervan kunt controleren. Je kunt ook contact met ons opnemen voor snelle updates.

RETOURZENDINGEN EN OMRUILINGEN

Ik wil het product terugsturen?

Als je om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent met je aankoop, kun je deze binnen 30 dagen na het plaatsen van je bestelling aan ons retourneren.

Kan ik een product ruilen?

Ga gewoon naar de link die naar je e-mail is gestuurd en vul het formulier in. Of neem contact met ons op via e-mail.

Wat is jullie retour- en omruilbeleid?

U kunt het retour- of omruilbeleid hier bekijken.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Als er meer dan 3 weken zijn verstreken sinds je je bestelling hebt geplaatst en je hebt je goederen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons op en we storten je geld terug.

Wat moet ik doen als ik defecte goederen heb ontvangen?

Neem contact met ons op, vermeld het bestelnummer en laat ons de foto's van het defecte product zien. Als het product echt defect of beschadigd is, betalen we je geld terug.

PRODUCT

Ik heb het product dat ik zoek niet gevonden?

Stuur ons een e-mail op ebay@evek.de met wat je zoekt (merk, type huur, maat en hoeveelheid die je nodig hebt). Het komt vaak voor dat het product op voorraad is of binnenkort wordt geleverd.

Ik heb niet het juiste merk, maat of lengte gevonden?

Stuur ons een e-mail op ebay@evek.de met wat u precies zoekt. Als je bijvoorbeeld een niet-standaard lengte nodig hebt, zal het voor ons niet moeilijk zijn om deze lengte te veranderen.

Hebben jullie alle producten op voorraad?

Nee. De meeste producten zijn op voorraad, maar het is erg moeilijk om alle goederen op voorraad te hebben, dus sommige producten zijn alleen op aanvraag verkrijgbaar.

Wat is het verschil tussen goederen op voorraad en goederen op aanvraag?

Het verschil zit alleen in de levertijd. Als je goederen op aanvraag koopt, moet je meestal 2-3 weken wachten.

Hoe kan ik goederen bestellen?

De procedure is meestal dezelfde als voor een gewone bestelling (je plaatst goederen in het winkelmandje en plaatst een bestelling). Als het product niet op voorraad is, zullen we je hierover en over de gewijzigde levertijd informeren.

DIVERSEN

Hebben jullie een groothandelskorting?


Ja, als je een groot aanbod nodig hebt, moet je contact met ons opnemen en ons het volgende vertellen: 1) Welk materiaal heb je nodig.

(roestvrij staal, aluminium ...) 2) Welke vorm (draad, buis, staaf ...) 3) Grootte, lengte of gewicht.

Kan ik een certificaat krijgen?

Ja, elk certificaat kost 30 euro.

Wat is jullie privacybeleid?

U kunt ons privacybeleid hier vinden.

Hoe kan ik contact opnemen met uw bedrijf als mijn vraag hier niet wordt beantwoord?

- U kunt ons bereiken per e-mail: ebay@evek.de of per telefoon op +49(0)208 376-298-00